VINKOVCI – Nakon punih četiri desetljeća u Vinkovcima je niknuo novi gradski dječji vrtić. „Mali princ” prima ukupno 176 mališana raspoređenih u deset odgojno-obrazovnih skupina i jedan je od najsuvremenijih objekata takve namjene u Hrvatskoj. Ukupna vrijednost projekta iznosi 1,815 milijuna eura, a financiran je sredstvima Europske unije i Grada Vinkovaca.
Gradonačelnik Josip Romić pri otvorenju je istaknuo kako je riječ o „mjestu gdje će 176 djece učiti prve životne vrijednosti, sklapati prijateljstva i odrastati u sigurnom i poticajnom okruženju”. Dodao je da grad „ispunjava svoja obećanja”, podsjetivši na nedavna proširenja vrtića Naša radost i Stribor, čime se dobilo još stotinjak mjesta, te najavio izgradnju dviju novih i proširenje dviju postojećih osnovnih škola, uključujući prateće sportske dvorane.
Posebna je pozornost, rekao je Romić, posvećena opremanju zgrade: objekt je građen od ekoloških i sigurnih materijala, energetski je učinkovit i održiv, „jer mi za našu djecu želimo samo najbolje”.
Ravnateljica Dječjeg vrtića Vinkovci Ljubica Jukić naglasila je da novi područni objekt nosi simbolično ime: „Kao što i ime govori, želja nam je da Mali princ u budućnosti postane 'veliki princ', što ćemo dokazati svojim radom, znanjem i kompetencijama.” Otvaranjem vrtića ukupan kapacitet gradske ustanove skočio je na 39 skupina s gotovo 750 upisane djece, dok u cijelom gradu vrtiće – gradske i privatne – pohađa 1 520 mališana.
Inicijativu za izgradnju pokrenuo je bivši gradonačelnik, a sada župan Vukovarsko-srijemske županije Ivan Bosančić, koji je prilikom svečanosti podsjetio kako je cilj bio da „svako dijete u gradu ima mjesto u vrtiću”. Pohvalio je „vinkovačku snagu” koja je, uz europska sredstva, realizirala projekt te izrazio želju da cijela županija dobije vrtiće i škole „na razini EU-a”, s jednosmjenskom nastavom i dovoljno mjesta za svako dijete.
Otvorenjem „Malog princa” Vinkovci su napravili važan korak u modernizaciji i proširenju svoje odgojno-obrazovne infrastrukture, postavivši nove standarde za kvalitetu prostora u kojima najmlađi započinju svoje obrazovanje.