Split je zakoračio u najveći investicijski ciklus Hrvatskih cesta otkad se u gradu grade prometnice. Vukovarska ulica, zajedno s dijelovima Puta Mostina, Puta Kamena i Dubrovačke ulice, službeno prelazi u rang državne ceste. Time se otvara novi prometni koridor dug 9,5 kilometara koji bi, prema internim procjenama, gradu trebao uštedjeti oko 30 milijuna eura i primjetno rasteretiti gradske ulice.
No, dok projekt na papiru izgleda impresivno, na terenu se otvara pitanje – preko čijeg zemljišta cesta prolazi i kolika će biti otkupna cijena. Nekolicina vlasnika već je poručila da „neće zemlju dati u bescjenje”, najavljujući da će budno pratiti ponude države.
Gradonačelnik Tomislav Šuta poručio je da će svi detalji biti razjašnjeni „tijekom sljedeće godine” te da će se postupak otkupa provoditi u suradnji Grada, Hrvatskih cesta i nadležnog ministarstva. „Želimo transparentan proces i pravičnu nadoknadu za svaku česticu”, naglasio je Šuta.
Ako sve prođe prema najavljenoj dinamici, Split bi u idućim godinama mogao dobiti modernu prometnu žilu kucavicu koja će povezati istočni i zapadni dio grada, a istodobno smanjiti gužve na postojećim prometnicama. Ključni preduvjet ostaje dogovor s vlasnicima: bez njihove suglasnosti ni bageri ne mogu na teren.