Dvije prijateljice iz Floride, Camille Tate i Sherri Brun, doživjele su neobično i, kako kažu, ponižavajuće iskustvo sa Southwest Airlinesom na letu iz New Orleansa za Orlando 14. srpnja.
Let 2637 kasnio je pet sati. Dok su Brun i Tate strpljivo čekale na izvornom izlazu, gotovo svi ostali putnici preusmjereni su na raniji let s obližnjeg izlaza. Dvije žene, koje su slijepe, tvrde da im nitko nije priopćio tu promjenu niti ih je odveo do novog zrakoplova.
„Nikome nismo bile bitne. Nitko nam ništa nije rekao… Vrijeme je prolazilo”, opisala je Brun. Tek kada su se ukrcale, shvatile su da su jedine putnice: „Rekli su nam: ‘Vi ste jedine dvije osobe na ovom letu jer su vas zaboravili.’”
Southwest je potvrdio da je većina putnika premještena na raniji let, a da Brun i Tate nisu bile obaviještene. Zrakoplovna tvrtka ponudila im je vaučer od 100 dolara po osobi uz službenu ispriku: „Ispričavamo se zbog neugodnosti… Uvijek tražimo načine kako poboljšati iskustvo putnika s invaliditetom.”
Putnice su priču iznijele u medije kako bi upozorile da se sličan propust može dogoditi i drugima. „Moraju poboljšati komunikaciju s putnicima, posebice s onima s invaliditetom”, poručila je Tate.