Gradski muzej Senj i prepoznatljiva senjska tvrđava Nehaj odnedavno su vidljivi na interaktivnoj karti Europske turističke organizacije (ETO). Time su ova dva kulturno-povijesna simbola grada dobila besplatnu paneuropsku promociju u sklopu jedinstvenog projekta kojim ETO umrežava turističke i poslovne potencijale država članica Europske unije te kandidata.
Projektom se izrađuje centralizirani informacijski sustav koji na jednome mjestu prikazuje destinacije – od pojedinih gradova i općina do znamenitosti poput muzeja ili utvrda. Cilj je olakšati planiranje putovanja turistima i poslovnim putnicima te istodobno potaknuti gospodarski rast kroz jačanje turizma.
ETO pritom promatra turizam kroz ekonomski, društveni, ekološki, politički i tehnološki kontekst. Organizacija svakodnevno prati trendove, analizira potrebe posjetitelja i proširuje ponudu sukladno potražnji, nastojeći u destinacijama stvoriti osjećaj „kao kod kuće“.
Osnovna ideja jest izgradnja mreže europske turističke i poslovne ponude dostupne najširoj publici – od unutar same Europe do udaljenih tržišta. U tome sudjeluje više od 1 100 članica ETO-a, među kojima su globalni brendovi, male nezavisne tvrtke, specijalizirane agencije te institucije zadužene za upravljanje destinacijama. Organizacija također organizira događanja, lobira za interese članica i provodi javno-privatne projekte na svim razinama vlasti.
Uvrštavanjem senjskog muzeja i tvrđave Nehaj, Ličko-senjska županija dobiva dodatnu vidljivost na europskoj turističkoj sceni, dok sami objekti, bogati pričama o uskocima i burnoj primorskoj prošlosti, dobivaju novu priliku privući domaće i strane goste.