Rondo Histriae sinoć je u svom prostoru u pulskom Rojcu ugostio koncert „Samožder: Composing Kinetic Worlds”, nastavak ciklusa nove, eksperimentalne i improvizirane glazbe koji kurira i producira Neven Radaković.
Na pozornici su se udružili multimedijalni umjetnici Vibor Juhas (električna gitara, noisebox, sintisajzer, video, loopovi, processing) i Marko Kalčić (električni bas, sintisajzer, elektronika, video, ritam-mašina). Njihov zajednički projekt gradi se na zvučnim pejzažima i grooveovima koji u realnom vremenu mijenjaju animirani, gotovo filmski vizualni svijet projiciran na zid iza glazbenika.
Iako ostaje u domeni eksperimentalnog, večer je ponudila melodičniji i opušteniji pristup od onoga na koji je publika ovakvih koncerata navikla. Naziv „Samožder” upućuje na princip glazbene petlje, a organizatori ga opisuju kao „eksperimentalni audiovizualni projekt koji istražuje zvučnu umjetnost konkretne, eksperimentalne i improvizirane glazbe te stvara kinetičke svjetove i priče”.
Projekcije urbanih pejzaža – u nekoliko kadrova prepoznala se i Pula – pojačale su dojam distopijske refleksije grada koji, bez promišljenog razvoja, može „požderati” sam sebe. Spoj snažnog vizualnog segmenta i slojevitog zvuka približio se performansu, ali je zadržao formu koncerta u kojem dominiraju improvizacija i elektronička istraživanja.
Publika je, uz hipnotičke loopove i pulsirajuću ritam-mašinu, mogla slobodno uroniti u audiovizualni tok i iz njega ujedno iščitati (ili ne) moguće upozorenje o krhkoj dinamici suvremenog grada. „Samožder” je tako ostavio otvorena vrata interpretacije, potvrđujući Rondo Histriae kao uporište pulske scene koja svakim novim nastupom pomiče granice onoga što koncert može biti.