Vlado Mezak, koji je dužnost vršitelja dužnosti direktora komunalnog društva Rijeka plus preuzeo 4. kolovoza, poručuje da će prvih nekoliko tjedana iskoristiti za detaljno upoznavanje sa svim segmentima poslovanja.
„U ovoj ranoj fazi prerano je govoriti o eventualnim nepravilnostima”, rekao je Mezak te dodao da se trenutno bavi „sustavnim i detaljnim upoznavanjem” rada sedam službi u kojima je zaposleno 166 radnika. Nakon sveobuhvatne analize, kaže, bit će jasnije gdje su moguća poboljšanja i koje će se mjere poduzeti.
Glavni prioriteti • povećanje kvalitete usluga • optimizacija procesa • jačanje suradnje s građanima
Na pitanje o očekivanjima gradonačelnice Ive Rinčić, Mezak ističe da mu je zadano „odgovorno, transparentno i profesionalno upravljanje”.
Financijski izvještaj za prvih šest mjeseci godine trenutačno pripremaju stručne službe. Preliminarno, poslovanje je stabilno, ali Mezak napominje da će „precizniji pokazatelji” stići tek nakon završetka izvještaja. Moguće korekcije cijena usluga, kaže, razmotrit će se isključivo na temelju analize troškova i prihoda, uz brigu o socijalnoj osjetljivosti građana.
Kadrovska slika i tehnička oprema također su pod lupom: rukovoditelji pojedinih odjela iznose potrebe, a odluke o eventualnim pojačanjima donijet će se nakon pregleda postojećih resursa.
O raspisivanju javnog natječaja za stalnog direktora odluku će donijeti nadležna tijela društva. Mezak još ne zna hoće li se prijaviti: ključna će mu biti procjena je li dugoročno u stanju ostvariti ciljeve tvrtke i očekivanja građana. Naglašava da nije član nijedne političke stranke otkako je prije pet godina istupio iz SDP-a.