U foyeru Hrvatskoga narodnog kazališta u Splitu predstavljena je nova uprava na čelu s vršiteljem dužnosti intendanta Božom Župićem. On je poručio da je „u kratkom vremenu okupio velike umjetnike kako bi HNK postao pravi nacionalni teatar”, dodajući da se zbog pripreme programa „zadnjih dana malo spava”. Kazališno vijeće plan je jednoglasno podržalo.
• Opera: ansambl preuzima 37-godišnji hornist Frano Igor Barović kao v. d. ravnatelja. Najavio je obnovu Gotovčeva „Ere s onoga svijeta” te Verdijeva „Rigoletta” za jesen 2026., a u suradnji s Akademijom i Gotovčevu „Dubravku”.
• Savjetnica: glumica i redateljica Jelena Bosančić postaje viša savjetnica za operu, balet i dramu. Predlaže ciklus „džepnih opera” u foyeru, započinjući s „Čarobnom frulom” i „Figarovim pirom”.
• Dirigat: šef dirigent ostaje iskusni Mihail Sinkevič, dugogodišnji član Marijinskog kazališta iz Sankt Peterburga.
• Drama: novi v. d. ravnatelj Siniša Popović vidi „izvanredan potencijal” ansambla. Planirani naslovi uključuju Mouawadov „Požar” u režiji Ivana Plazibata, Krležinu „Ledu” (Dario Harjaček), Shakespearovu „Oluju” (Dejan Projkovski) te na Sceni 55 Mitrovićev „Susret” (Patrik Sečen) i Bergin „Pas, žena, muškarac”. Reprizno se vraća „Robi K./Crvenkapa je mrtva”. Popović je istaknuo da će ga i dalje voditi „kriterij izvrsnosti”.
• Balet: ravnateljica Mirna Sporiš najavljuje premijeru romantičnog baleta „Giselle” te koncertno-revijalni „Grk Zorba”. Na repertor se vraćaju „Orašar”, „Snježna kraljica”, „Gusar” i Hačaturjanov dječji „Cipollino”, a ostaje i suvremeni „Magnum” Ramija Be'era.
• Poslovanje: dugogodišnji menadžer Frane Galzina preuzima funkciju v. d. poslovnog ravnatelja, čime HNK napokon popunjava mjesto upražnjeno tijekom prethodnog mandata.
Potporu novoj upravi izrazila je predsjednica Kazališnog vijeća dr. Marija Boban, dok je šef produkcije Ivan Vatavuk predstavio organizacijske detalje. Split tako ulazi u 2026. s ambicioznim repertoarom i pojačanom ekipom koja najavljuje iskorak na svim umjetničkim poljima.