Najbrže rastući hrvatski glazbeni brend, Lollipop, proširio je svoje djelovanje i na modno područje. Poznat po spektakularnim partyjima koji slave zvuk 2000-tih i 2010-ih, Lollipop je lansirao prvu vlastitu merch kolekciju kojoj je cilj prenijeti duh zabave i zajedništva na svakodnevnu odjeću.
Kolekciju, koju potpisuje dizajner Ervin Bešić u suradnji s Holographic Studijom, čini četiri ključna komada: majice, bucket hatovi, čarape i ručnici. Svaki od njih osmišljen je tako da reflektira razigranost, optimizam i zajedništvo – vrijednosti koje čine srž Lollipop brenda.
Posebnost kolekcije leži u dva dizajna: Signature, koji ističe prepoznatljivu lizalicu kao simbol brenda, i Smile, suptilniju varijantu s osmijehom, namijenjenu onima koji preferiraju diskretniji vizualni identitet. Sve dolazi u četiri boje i ograničenim količinama, što povećava ekskluzivnost i želju za posjedovanjem među mladima iz cijele regije.
Prema riječima iz Lollipopa, cilj kolekcije je omogućiti posjetiteljima da postanu dio priče ne samo kroz glazbene događaje, već i kroz ono što nose: „Ova kolekcija nije samo merch, to je vizualni izraz Lollipop zajednice koja raste iz dana u dan.”
U tri godine postojanja Lollipop je okupio više od 150 tisuća posjetitelja kroz 56 evenata u 12 gradova i tri države. Njihova priča o zajedništvu nastavlja se i ovog ljeta, kada na Jarunu organiziraju dosad najveći party s nastupom globalne zvijezde Sean Paula.
Lollipop je nastao kao odgovor na dominaciju domaće glazbe u klubovima i želju za povratkom Pop/RnB/Hip Hop hitova stranih izvođača 2000-tih. Danas predstavlja mnogo više od običnog partyja – to je pokret i zajednica, a sada i modni brend koji svojim komadima šalje poruku optimizma i pripadnosti.