Kupnja posve novog automobila trebala je biti jamstvo bezbrižne vožnje, no za Nikšu Lulića iz Splita pretvorila se u višemjesečnu noćnu moru.
Lulić je još proljetos u salonu Gašperov kupio Daciju Logan 2024. godišta, plaćenu 17 tisuća eura i registriranu na ime njegove majke. Prvi znak neprilike pojavio se „ubrzo nakon preuzimanja vozila”, kada se na instrument-ploči upalila lampica upozorenja.
„Očekivao sam brzi popravak, ali tijekom servisne intervencije automobil se potpuno blokirao. Od 2. srpnja stoji na servisu, neupotrebljiv”, tvrdi Lulić.
Od tada, kaže, slijedi niz odgoda: čekanje dijelova, pa informacija da su dijelovi pogrešno naručeni, a konkretno rješenje izostaje. Iako mu je osigurano zamjensko vozilo, smatra da ono „ne zadovoljava uvjete” te sada zahtijeva ili povrat novca ili potpuno novi automobil.
Odgovor autokuće
Na upit o dugotrajnom zastoju iz autokuće Gašperov poručuju kako je riječ o „iznimno rijetkom tehničkom slučaju”. Navode da su kvar pokušali ukloniti ažuriranjem elektroničkog sustava vozila, ali je postupak propao zbog softverske pogreške. „Odmah je obaviješten tehnički odjel proizvođača u Parizu koji trenutačno radi na ispravci programske podrške. Čim nova verzija softvera bude dostupna, vozilo će biti popravljeno”, stoji u pisanom odgovoru.
Dodaju da su kupcu „odmah osigurali zamjensko vozilo” i da je ono tehnički ispravno, dok će eventualnu zamjenu guma obaviti bez odgode. Žale zbog nelagode, ali ističu da brzinu rješenja diktira proizvođač.
Što dalje?
Lulić pak tvrdi da mu je strpljenje pri kraju i da će, ne dođe li uskoro do trajnog rješenja, potražiti pravnu zaštitu. „Automobil sam platio kao nov i očekujem da bude nov ili da mi vrate novac”, poručuje.
Dok splitski servis čeka softversku zakrpu iz Pariza, spor između kupca i autokuće ostaje otvoren, a nova Dacia Logan već četvrti mjesec stoji – izvan pogona.