Videosnimke Jugoslavenskog Grand Prixa voženog od 15. do 17. lipnja 1990. na Automotodromu Grobnik ponovno kruže društvenim mrežama i oživljavaju sjećanja na, kako ga je poslije opisala motociklistička javnost, „jedan od najgorih vikenda u povijesti MotoGP-a”.
Gotovo 100 000 gledatelja tada je stiglo na Kvarner, pretvorivši Rijeku i Opatiju u motociklistički megapolis – i u poprište kaosa. Već tijekom kvalifikacija počeli su nizati padovi: francuski veteran Christian Sarron spektakularno je izletio sa staze, a redari su ga grubo odvukli s asfalta. U lančanim nesrećama pali su i Brazilci Alex Barros i Alex Vieira.
Vrhunac strave dogodio se na samom startu glavne utrke. U prvom zavoju srušilo se više vozača, motocikli su letjeli na sve strane, a nedovoljno obučeni maršali i medicinari improvizirali su intervencije usred gomile metala i tijela.
U kategoriji do 250 ccm situaciju je dodatno zakomplicirala kiša. Utrka je prekinuta dva kruga prije kraja, no zbog loše komunikacije crvene zastave nisu bile pravodobno istaknute pa su natjecatelji nastavili voziti punom brzinom. Britanac Darren Milner jedini je usporio; Reinhold Roth pri punoj brzini zabio se u njega, a Alex Crivillé pao pokušavajući ih izbjeći.
Dok su Rotha helikopterom prevozili s teškim ozljedama mozga i prsnoga koša – poslije je preživio, ali je ostao hemiplegičar – redari su i dalje nespretno nosili Milnera i Crivilléa preko staze kojom su prolazili motocikli koji su se vraćali u boks. Bolnice u Rijeci i okolici bile su prepune stradalih.
Poslije vikenda punog padova, improvizacije i šokantnih televizijskih slika, Međunarodna motociklistička federacija (FIM) oštro je kritizirala organizaciju i medicinske protokole. Grobnik je izgubio status domaćina svjetskog prvenstva i postao mračni podsjetnik na vremena kada je brzina često bila važnija od sigurnosti.