Po prvi put otkad postoji nova procedura za “utrke visokog rizika”, Međunarodna automobilska federacija (FIA) aktivirala ju je za Veliku nagradu Singapura koja se ovog vikenda vozi na ulicama Marine Bay. Službena meteorološka služba prognozira temperature iznad 31 °C, pa je direktor utrke Rui Marques proglasio povišeni stupanj opasnosti od topline.
U praksi to znači da vozači smiju koristiti posebne rashladne prsluke tijekom utrke – sigurnosnu mjeru uvedenu nakon prošlogodišnje Velike nagrade Katara, kada je više vozača tražilo liječničku pomoć zbog iscrpljenosti. No, prsluci nisu idealno rješenje: kokpit je ionako tijesan, a dodatna oprema može ometati pokrete.
Francuski rookie Isack Hadjar (Racing Bulls) već ih je isprobao: „Već sam to mogao isprobati i iskreno, osjeti se razlika. Problem je u tome što, ako ne uspije, stvarno ste u problemu jer je jakna velika.”
Kako bi se neutralizirao eventualni gubitak na težini, FIA je povećala minimalnu masu bolida za 5 kg – na 805 kg. Ako rashladni komplet bude proglašen obveznim, vozači neće morati nužno nositi prsluk, ali će u tom slučaju morati dodati 0,5 kg balasta kako ne bi stekli prednost.
Pierre Gasly (Alpine) svjestan je da svaki kilogram znači vrijeme na stazi: „Pet kilograma je nešto više od desetinke i pol gubitka.”
Marina Bay slovi za jednu od fizički najzahtjevnijih postaja sezone: visoka vlaga i dvostruki sat vožnje mogu vozača „olakšati” i do tri kilograma. Ovog vikenda, borba za bodove vodit će se ne samo protiv suparnika i zidova ulične staze, nego i protiv tropske vrućine koja prijeti iscrpljenjem.