Nogometaši Barcelone istrčat će 26. listopada na travnjak Santiago Bernabéua s neobičnim pečatom pop kulture: na prsima će, umjesto uobičajenog natpisa, stajati naziv „Play”, osmi studijski album britanskog glazbenika Eda Sheerana.
Riječ je o najnovijem poglavlju partnerstva Barcelone i servisa Spotify, koje je već udomilo logotipe Rolling Stonesa, Coldplaya i Drakea. Španjolski derbi donosi tako još jednu fuziju sporta i glazbe, a 34-godišnji Sheeran priznaje da ga to posebno veseli: „Ponosan sam što ću vidjeti logo svog novog albuma na dresu Barcelone. Veliki sam ljubitelj nogometa i Barcelone.”
Zadovoljstvo ne skriva ni najbolji strijelac katalonske momčadi Robert Lewandowski. Poljski napadač otkrio je da se Sheeranovi hitovi često čuju u svlačionici: „Bit će lijepo istrčati s logom njegovog albuma na dresu.”
Uoči El Clásica Real Madrid drži vrh ljestvice s 21 bodom, dok Barcelona zaostaje dva boda. Ipak, barem po pitanju glazbene kulise, Katalonci su već povukli potez koji privlači pozornost cijelog svijeta.